دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://lovepaste.blogsky.com

سلام.وبلاگ قشنگی دارید به من هم سری بزنید خوشحال میشوم.

پرنیا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ http://saranjamhaye-bi-anjam.blogsky.com

سلام.
بازم یه فراموش شده ی دیگه.
ما همه خاطره ای هستیم که یه روز اتفاق افتاده و ....
اومدن با رفتن معنا پیدا می کنه و شروع با پایان .
این قانونشه....

اگه اهل شیراز هستی واسه من آف بزار می خوایم یه قرار دخترانه ی پاییزی واسه وبلاگ نویسان دختر بلاگ اسکای
تر تیب بدیم.

قهرمان فراموش شده چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
خوبی ؟
همیشه قکر می کنم که تو بهتری یا من
اما تا وقتی که برام می نویسی احوالمو نپرس
چون مطمئن باش که خوبه
اگه هم بد باشه با اون سلام های قشنگت خوب میشه
کاش منم واسه تو همینجور بودم

منتظر بودم اون یه نفر چیزای خیلی بیشتری داشته باشه
اما با شناختی که ازت داشتم
میدونستم که همینارو میگی
اما اینم اضافه کن که
اون باید عاشق هم باشه
شخصیا تو زود آدما رو جذب می کنه
پس باید مواظب باشه
که اول اون عاشق نشه
اما بین خودمون
لیاقتشو داری
خیلی هم داری


ایم که برات دعا کردم
حوب کترین کاری بود که می تونستم واسه بهترین دوستی که تا حالا ندیدمش بکنم
اما این که چرا اون دعا رو کردم
اونم توی اون شب که میشد خیلی چیزا در مورد تو از خدا خواست واسم عجیبه
اما گفتم که
تو لیاقت خیلی چیزا رو داری فقط مشکلت اینه که خودت قدر خودتو نمی دونی

پرسیدی کسی که من میخوام باید چه شکلی باشه
خوب
زیبایی هرگز اون قدر برام مهم نبوده
ولی اخلاق چرا
می خوام اونم مس من عاشق خدا باشه
و از همه مهمتر
بتونه منو تحمل کنه
فکر نکنم کار سختی باشه
اما چیزی که واسم مهمه اینه که
ارزش عشق منو داشته باشه
چون میخوام همه چیزمو پاش بریزم
همه چیز
پس واسه همین هم هست که اینقدر سخت میگیرم شاید

هر چی بیشتر میگذره بیشتر مطمون میشم که تو به من خیلی نزدیک تر از اونی هستی که فکرشو می کنم

آخه من هم توی همون روستاهای مرزی افغانستانم

خوب
سوالایی که میخوام بپرسم همه رو یک جا میگم که راحت باشی
اما هر کدومو دوست داشتی جواب بده
اول اینکه تو که راجع به خودت نمیگی
پس من باید بپرسم
رشتت چیه و دوست داری چه رشته ای بری
بچه چندمی ؟
چه کتابایی رو میخونی
چرا راجع به شعرای من نظر نمیدی (البته اگه ارزش خوندنو داشته باشن)
خودت چرا دیگه شعر نمیگی ؟
آپ کردی ؟ چه عجب . خوشحالم
و ...

و سوالای یه کم کلیدی تر
با خدا چطوری ؟
یزرگترین آرزوت چیه ؟
از من چی میدونی (نمیخوام اذیت بشی فقط یه جمله ازت میخوام همین)؟
میشه برام شرافت رو تعریف کنی ؟

اوه
بیشتر از این روم نمیشه ازت بپرسم
اما میخوام تو هم همینجور باشی
گفتی کسه دیگه آپ میکنه
نمیخوام غیر تو اینا مال کس دیگه ای باشه
اما اگه تو بهش اعتماد می کنی
پس من هم بهش اعتماد میکنم

اگه سوالی سخته یا نمیخوای جواب بدی بگو عزیزم
اگه هم دوست داشتی میتونی هیچ کدومو جواب ندی
البته من که میشناسمت

دوست دارم ۴ تا (از ۴ تا)

برخی تو
قهرمان فراموش شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد