دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

زندگی زیباست ... کافیست بخواهی...!

 

 

زندگی زیباست ، اگر روح آزاد عشق و محبت اسیر زندان فراموشی دل نگردد

و خزان یأس گلبوته های امید بهار جان را در وسعت انتظار زرد خویش ، مدفون نسازد

زندگی زیباست اگر عقده های زخمی بزرگ ، طپش زیستن را از قلب کوچک کبوترها نرباید

و در ذهن شلوغ بیشه زار اندیشه ، مرگ نیلوفرهای وحشی نروید

زندگی زیباست اگر پری مهربان قصه ها از بستر خاطره ها برخیزد

و در معصومیت و صداقت ناب کودکان همواره زنده بماند

زندگی زیباست اگر هوای نگاه تو از آه سینه سوز خاکهای افسرده بارانی شود

و مسیح دستانت در کالبد دستهای مرده بذر حیات و رویش بپاشد

زندگی زیباست اگر من و تو در کشتزار قلبمان گلی بکاریم که هیچ کس را یارای چیدن آن نباشد

و هیچ اشکی جز اشک شبانه عشق رخسار زیبایش را نشوید

زندگی زیباست حتی برای تو که هم آغوش رنج و حرمانی و آفتاب شادی رابه خنجر زهر آلود شب غم سپرده ای

آری زندگی برای تو نیز زیباست زیرا روزی مهمانی عزیز در خانه دلت را خواهد زد

و با حضورش زندگی را از نو به تو تقدیم خواهد کرد

مهمانی که عشق نام دارد او را عاشقانه پذیرا باش

عاشقانه...!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.eskan.blogsky.com

سلام.خوبی ؟بببین خیلی هوشحال شدم که به وبلاگم سر زدی.

من یک ماهه دیگه دارم میرم خدمت .

باور کن ماهی یک یا ۲ بار وبلاگم رو آپ کنم. ولی وقتی امروز نظرتو دیدم خیلی خوشحال شدم.

بازم بهم افتخار بده .

بای تا های

محمد شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام دوست خوبم
خیلی خوشحالم که بالا خره آپ کردی
و خوشحال تر از اینکه منو خبر کردی
دلت شاد قلبت آروم و قدمت استوار
متن قشنگی هم به رشته تحریر در آوردی
بای

پاییز برگ ریزان دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://azi.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت
وبلاگ زیبایی داری موفق باشی

حسین پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.eskan.blogsky.com

سلام.خوبی ؟ پست واقعا قشنگی بود . بهت تبریک میگم.

تا یادم نرفته بهت بگم که من اول دیماه 1386 واسه خدمت نظام وظیفه اعزام میشم.

تو این مدت که نیستم به وبلاگم سر بزن و البته مثل همیشه نظر یادت نره .

از آشنائی با شما و وبلاگ قشنگت خیلی لذت بردم.

به امید دیدار مجدد . بای تا های


×××××××××××××××××××××


اگه دلبستگیــا لحظــه ی آخـــر بذاره


به تو می رسم به تو پولک نقره کوب ماه !


به تو می رسم به تو طلای این شب سیاه !


به تو می رسم به چشم ِ انتظاری که داری


به تو می رسم به آغوش ِ بهاری که داری


به تو که آینه ها محو تماشات می شدن


شبای تیره چراغونی ِ چشمات می شدن


×××××××××××××××××××××××

دلم واقعا برات تنگ میشه . به امید دیدار مجدد .

سکوت پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://njs.blosky.com

سلام روح زندگی ممنون از اینکه یادی هم از ما کردی خیلی خوشحال شدم بازم از این کارا بکن.

روزی که دلی را به نگاهی بنوازی
از عمر همان روز حساب است و دگر هیچ...

لبخند بهانه ای است برای زنده بودن
لحظه هایت سرشار از این بهانه .

تا بعد......... بهونه قشنگ برای زندگی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ http://javani1385.blogsky.com

جای قشنگیست .زیبا بمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد