دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

از تو پیش از هر چیز تو را می خواهم...!

 

 

از تو پیش از هر چیز تو را می خواهم

 

از تو

 

ایمانی ناگسستنی و باوری استوار را

 

در بهترین و بدترین شرایط توکل به تو را

 

شکیبایی متین در اوج بی تابی و بی قراری را

 

در صعب ترین شرایط سهل ترین آرامش را می خواهم

 

برای یافتن راه درست از تو یاری می خواهم 

 

کمک کن راضی باشم به آنچه تو برایم می خواهی...

 

که هر آنچه تو برایم می خواهی، خیر مطلق است،

 

تنها اگر تو بخواهی هر اتفاق دشواری نیز پر از تضمین سعادت است.

 

اکنون که به لطف خود به من جرئت خواستنش را عطا کردی،

 

بیش از قبل یاریم کن که رضا باشم به آنچه تو بخواهی

 

،نه آنچه گمان می کنم خیر است و من می خواهم

 

پروردگارا...تو خود خیر واقع را بر من بنما و راهش بر من بگشا...!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ناجی مهربون یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://naaajii.blogfa.com

کاش می دانست چقدر دوستش دارم افسوس که نمی دانم بهش بگم چقدر آخه دوست داشتنش اندازه نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد