دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

زندگی ...!

 

ما همه مان تنهائیم ، نباید گول خورد ،

زندگی یک زندان است

زندانهای گوناگون ،

ولی بعضی ها به دیوار زندان صورت میکشند

و با آن خودشان را سرگرم میکنند

بعضی ها میخواهند فرار بکنند

دستشان را بیهود زخم میکنند

و بعضیها هم ماتم میگیرند

ولی اصل کار این است که باید خودمان را گول بزنیم ،

همیشه باید خودمان را گول بزنیم

و مرگ...

وقتی می آید که آدم از گول زدن خودش هم خسته میشود...!

 

باز هم تولدی دیگر...!

 

...1سالل دیگم گذشت و همین طورعمرمون داره میگذره

انگار همین دیروز بود که معلم کلاس اول بابا رو بخش میکرد

وای که چقدر زود گذشت...!

بچه که بودم دوست داشتم زود بزرگ بشم اما حالا...

حالا که مثلا بزرگ شدم دوست دارم بازم همون بجه ی کلاس اولی باشم

همون بجه ی ساده ی... بی دغدغه ی... پر از شادی ...!

.

افسوس....زمانی کودکی را فهمیدیم که بزرگ شده بودیم!

.

.

و حالا تولدم مبارک...!