دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

شاید آخرین نوشته...!

 

ای کاش وقتی نیلوفری می گرید نگوئیم کاری از دستمان بر نمی آید ،

می توانیم شانه هایمان را با سخاوت در اختیار هق هقش بگذاریم .

عادت کنیم اگر در یک شب تاریک مهتاب شدیم

نوری بر ویرانه کلبه ای بخشیدیم ،

 روزی نیش خنجر نشویم قلب نقره ای ساکنان او را بشکافیم .

اگر به عابری خسته از راه گفتیم دوستت دارم

چشمان پر از ناز و تمنای او را به این بهانه شبنمی نکنیم ..!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
قهرمان فراموش شده جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:21 ب.ظ http://expiredhero.blogsky.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی
وبلاگ تو منو یاد بهترین دوستم میندازه
همه چیزش
حتی سادگیش

یارپیـز یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ http://yarpiz.blogsky.com

سلام
خیلی ممنونم که لطف کردی و وبلاگم رو دیدی و نظر دادی .
شاد باشی و سلامت
..........................................................
یادت می آد؟
دستت موقع بارون چترم می شد!
آخه می گفتی دلت نمی خواد بارون به تنم دست بزنه !
..........................................................

امیر اقبال ـ۱۷ جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
خوب بود
عکسای بیشتری بزار
دستت درد نکنه
مطالبت جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد