دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

اگر...

 

اگردبیر ریاضی بودم ثابت می کردم که چگونه شعاع نگاهت از مرکز قلبم می گذرد .

اگر دبیر شیمی بودم نام تو را در قلبم پخش می کردم تا با محبت محلول شود .

اگر دبیر دینی بودم می دانستم که بعد از خدا تو را می پرستم .

اگر دبیر ادبیات بودم با نام تو اشعار زندگیم را می سرودم .

اگر دبیر تاریخ بودم زمان آشناییمان را در گوش عالمیان می خواندم .

اگر دبیر جغرافی بودم میدانستم که خوش آب و هواترین منطقه آغوش گرم توست .

و اگر دبیر زبان بودم با زبان بی زبانی میگفتم :

 I LOVE YOU

 

همه ی این کارا رو می کردم که فقط بگم :دوست دارم ۶ تا rose

 
نظرات 14 + ارسال نظر
آدینه بوک پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

خوبه

سعید پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ http://shalamche.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری بهم سر بزن.
بای

تشکر

eminem شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ

salam

سلام

Prince Of Persia یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ب.ظ http://persianmafia.blogsky.com

یه شعر توپ
عشق خیس شدن دو دلدار زیر باران نیست
عشق این است که چترم را روی سر دلدارم بگیرم او نبیند
او نبیند و هرگز نداند که چرا زیر باران خیس نشد.
می‌تونی ار وبلاگ قبلی من که پر شعره کپی بگیری البته با درج منبع www.hamsafaran.blogsky.com

badesh ham ke nemire toye site
hala nemishe ba darje manba nabshe?

من ... ! یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ب.ظ http://Rose

تو کیستی که من این گونه بی تو بیتابم؟

شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم

من ازکجا سر راه تو آمدم ناگاه؟

چه کرد با دل من آن نگاه شیرین آه!

....

میبینی چقدر به هم نزدیکیم ؟

اره می بینم

داستان زندگی من اگه دوست داشتی بنوی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:44 ب.ظ http://persianmafia.blogsky.com

چرا نظر منو تاید نکردی ...عیب نداره دنیا به من پشت کرد تو هم روش خیالی نیست من دیر عصبانی می‌شم ولی اگر به اون شعر توهین کرده باشی....اون شعرو عزیز ترین کسم(عشقم) که حتی اونم منو اندازه سره سوزن دوست نداره گفته .شعرای زیادی بهم داده ولی عشقش یکی دیگست.
دارم سعی می‌کنم از فکرش در‌بیام ولی هنوز نتونستم.
هم اون خیلی یه دندست هم قلب من ولی من دارم سعی می‌کنم کوتا بیام.اون بچه اصفاهون ولی خ... البته اصلیتم ماله اصفاهان و کاشانه ولی.... داستان زندگی من از تاییتانیک و لیلی مجنون بد تره چون اونا به عشقشون گفتن دوست دارم ولی من نتونستم گریه داره نه.........

man nazareto negah dashtam az rosh benevisam vase hamin sabt nakardam

Prince Of Persia یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ب.ظ http://persianmafia.blogsky.com

سلام ممنونم که شعرو پاک نکردی و می‌خوای بنویسیش
و توی همسفران که برات آدرسشو نوشتم می‌تونی مطلب کپی بگیری البته از آرشیو چون این آخری چرتو پرت می‌نوشتم از آرشیو مرداد و آخرای تیر شروع کن چون اولاش عاشقانه نیست .......اگه دوست داشتی برات دعوت نامه بفرستم که در بخش عاشقانه پرشین مافیا(Hamsafar group)عضو بشی یا تو هر گروه دیگه که خواستی و خوشحال می‌شم اگه به غیر از گروهایی که هست پیشنهاد ساخت گروهی رو بدی.
www.persianmafia.co.sr
www.persianmafia.blogsky.com

باشه

eminenm یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ب.ظ

be man negah kon baraye ye lahze...negat be sad ta asemon miarzeh.....man az khodame bekesham nazeto ......ta beshnavam yyyyek lahze avazeto......man az khodame pishe to bemoonam .....tamame harfaye khodam bekhoonam..................

mamnon az nazaraet

E M I N 3 M یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.eminem-sagsefat.mihanblog.com

mikhastam bedoonam in mataleb ro khodet migi vali gesarat nabasheh

eminem پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ب.ظ

hala khodet nemitooni baram of bezari choo room nemishe be amine begam va ye khordeh ham zaye hast.please

بهار شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ق.ظ

این کیه که اینقدر دوسش داری؟

یکی که هیچ وقت ازش خسته نمیشم
....

prince of persia سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ب.ظ http://persainmafia.blogsky.com

سلام
من به تازگی در persainmafiaگروهی راه انداختم به عنوان زنان (p.woman group) گفتم اگه خواستی دعوت نامه عضویت رو برای فعالیت در این گروه بفرستم البته می‌تونی تو گروههای دیگم مطلب بدی

باشه

babak چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ

chera 6ta doosesh dari

دیگه......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد