دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

کاش ...

 

کاش الان آغوش گرمت سر پناه خستگیم بود دو تا چشمات پر از اندوه، واسه دل شکستگیم بود

آرزوم اینه که دستام توی دستای تو باشه تنگی این دل عاشق با نوازش تو واشه

واسه چی خدا نخواسته من تو آغوش تو باشم قول میدم با داشتن تو هیچ غمی نداشته باشم

همه هستی قلبم تو دو حرف خلاصه میشه عشق تو، بودن با تو، دو نیاز زندگیشه

پرم از ترانه تو گر چه واژه ها حقیرن خوبه وقتی نیستی پیشم اونا دستمو می گیرن

راز عشق منو هیچ کس غیر مهتاب نمی دونه تنها شاهد واسه غصه، گریه و تنهاییم اونه

وای اگه من این نبودم کاش میشد پرنده باشم تا ازاین دور بودن از تو بتونم بلکه رها شم

یه پرنده شم شبونه ، بکشم پر به خیالت برسم به لونه ی تو، بگیرم سر زیربالت

زندگیم رنگ خدا بود، اگه تنها تو رو داشتم اگه می شد واسه گریه ، رو شونت سر می گذاشتم

و تو نیستی....

 

For Someone Special !, Forever Love E-Greetings  

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

آدمها همیشه باید نظر دیگران زیاد براشون مهم نباشه
شاد باشید...

باشه

smd دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ب.ظ http://persianmafia.blogsky.com

harki gofteh eshgh gonahe goh khordeh

EMINEM یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ب.ظ

mikhastam bedoonam in mataleb ro khodet migi vali gesarat nabasheh

Prince Of Persia چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://persianmafia.blogsky.com

عاشقانه ترین عکسها و شعرها در عشقولانه پرشین مافیا
(hamsafar group) برو ببین
www.persianmafia.blogsky.com

hatman miram mrci

ye asheghe khaste del چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ

salam omidvaram halet khoob bashe matalebet kheyli ghashang hastesh
bazam behet sar mizanam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد