دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

تو

قلبم محکوم شد به شکستن ... غرورم محکوم شد به خرد شدن ...

احساسم محکوم شد به بازی گرفته شدن ... دلم محکوم شد به تیر خوردن ...

چشمانم محکوم شدند به باریدن ... خاطراتم محکوم شدند به فراموش شدن ...

و اما عشقت محکوم شد که اسیر بشود در میان قطره قطره خونم ... در میان جای جای قلبم ...

و در میان تکه تکه های قلب تکه تکه ام

نظرات 2 + ارسال نظر
EMINEM دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ

AZ ESHGHAT RADE PAEE DAR SAHELE GHALBAM BAR JAY MAND KE HATA AMVAGE POR TALATOM DARYA HAM NEMITAVANAD AN RA PAK KONAND.BAVAR KON KHODAM GOFTAM........................THINKING OF YOU

عا لیه

Prince Of Persia چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:38 ب.ظ http://persianmafia.blogsky.com

اس ام اس :
روزی که به دنیا اومدی داشت بارون می اومد ولی هوا ابری نبود . میدونی چرا ؟ اون روز فرشته ها داشتن از اون بالا گریه میکردن . چون یکی ازاونا کم شده بود .
.........
اگه یه روز صبح از خواب پاشودی دیدی تو یه اتاق تاریک وقرمز هستی وتند تند داری تکون میخوری یه وقت نترسی ها ..... تو توی قلب منی .



یه مهمونی تو آسمونه . مهموناش خدا و فرشته ها هستند اما مهمونی شروع نمی شه می دونی چرا ؟
چون یه فرشته داره این sms رو می خونه



.......
وقتی اومدم چنان حالتو می‌گیرم ، که نفست بند بیاد
از ترس پاهات بلرزه
همچین آبروتو می‌برم که سرتو بالا نکنی
سوسول من قبض موبایلتم


........
فقط به درد رخت خواب می‌خوری

چقدر گرمی
دوست دارم لخت شم و تو روی من باشی
دوست دارم با دستم همه جاتو لمس کنم
پتوی گلبافت!!!

........
تنها طنین شبهای من ، صدای توست

تنها تو هستی که در نیمه‌شب صورتم را نوازش می‌کنی

تنها دلیل شب بیداری من تو هستی

پشه

..........
دستانم را بر کمرت حلقه میزنم.لبانم را بر لبانت میگذارم و از عصاره وجودت میمکم با تمامه وجود فریاد میزنم،دوستت دارم شیشه نوشابه!!!!!!
.......
اونقدر بزرگه که نمی‌دونم کجا مخفیش بکنم

از زیر شلورا حسابی تابلووه

وقتی بهش احتیاج دارم روم نمی‌شه درش بیارم

عجب کوفتیه این Nokia3310

.......
به یک آخونده میگن، شما از خودت ..ون گشاد تر دیدی تاحالا؟ میگه آره، اونهایی که به من میگن التماس دعا حاج آقا!
..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد